vrijdag 28 augustus 2020

lijst maken

 Ik ga voor mezelf ook een challenge starten ik ga een lijst maken met kleding en dingen die ik wil maken en die wil ik proberen om in een jaar tijd te maken dit kan ik ook al samen laten lopen met de andere challenge ,ik zal op deze pagina de lijst maken en iedere x aanvullen  als ik iets gemaakt heb zal ik het aankruisen 


  1. Hoodie voor mezelf uit burda plus herfst /winter 19{geschikt voor challenge sep}
  2. shirt met rimpels ook uit burda plus herfst /winter 19
  3. joggingbroek  ook uit burda plus herfst /winter 19{geschikt voor challenge sep}
  4. jurk met randje burda plus {geschikt voor challenge okt}
  5. carita joggers new horizons
  6. vest van peppermint
  7. shirt van love nations
  8. sweaters voor Carlo {denk uit ottobre family}
  9. mandjes
  10. omslagdoek 
  11. aankleedkussenhoezen
  12. boxkleed
  13. appleton jurk 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

babykleertjes

 voor de nieuwe wereldburger alvast een pakje gemaakt met mutsjes en slofjes 😍zo leuk om te doen