zondag 23 augustus 2020

Maak iets voor relaxte koude dag

 Ben vanmiddag even in mijn patronen en stoffenvoorraad gedoken ๐Ÿ˜ฌwat een keus van nog nooit gebruikte stoffen en patronen ook de accesoires er gelijk bij uitgezocht.

Heb gekozen voor een joggingbroekpatroon heb er wel een stuk of 4 maar heb er 2 uitgezocht die ik nog nooit gemaakt heb welke het wordt ben ik nog niet over uit 




Dan wil ik er een hemdje boven maken en een heerlijk vest eroverheen 
ook beide patronen nog nooit eerder gebruikt dus ben heel benieuwd ,misschien maak ik wel een mouwtje in het hemdje zodat ik het ook zonder vest kan dragen met al die hittegolven die ik soms heb ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…
De stoffen die ik heb uitgezocht een donkerblauwe nicky velours voor de broek dan een rode tricot voor het shirtje en een donkerblauwe angora of een rode daar ben ik nog niet  uit voor het vest 
ik heb zin om er aan te beginnen ๐Ÿ˜€

fournituren ook nog zat van in huis toch wel ideaal om te winkelen in eigen voorraad ๐Ÿ˜‰



oke heb een nieuw patroon gevonden voor een joggingbroek de carita joggers van new horizons lijkt me een heerlijk model 
voor het shirt hierbij nog een leuke lap gevonden had deze al een ergens extra bij gekregen en ik ga van dit stofje al een overslagjurk maken 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

babykleertjes

 voor de nieuwe wereldburger alvast een pakje gemaakt met mutsjes en slofjes ๐Ÿ˜zo leuk om te doen